stööön

Jag må ju va klantarnas klantarsle ja, ingen nyhet förvisso, men att man aldrig vänjer sej!?!
2 störande exempel:
-Har pillat på varenda liten prick i ansiktet jag kunde se på 5 centimeters avstånd i spegeln å ser ut som ett blodigt creep nu.
-Var överambitös å smällde ihop en tårta som jag trott skulle ta 45 min el nåt på endast 6-7 minuter OCH kletade ivrigt dit dekorgelén i samma veva som jag strax efteråt kom på "just deja, sånt där skit flyter ut va...?" jättebra till mej själv! grattis! de kommer se ut som en stor klump me spya imorn när jag kikar in i kylen.. allt bara en enda sörja! sur sur sur på mej själv nu.


Hoppas på finväder emorrn nurå, jag DÖÖÖÖR om de regnar för jag har fortf inte köpt den där fulsöta regnjackan på H&M å har inge annat glassigt vattentätt å dra på mej så wtf händer isf??!?!?
Alltså, jag har panik.
Det är kaos i huve nu!
Nåt har jag säkerligen glömt som jhag kommer att komma på imorn LÖJLIGT för sent.
Förresten, om jag inte sagt de så säger jag de nu innan ja glömmer de igen, ni som ska komma; grillen kommer va tänd så vill ni grilla så bring it on! (du me, stekfan!)


None


ses om några timmar.
kattis å sandra, jag saknar er alldeles extra mycke :(


Kommentarer
Postat av: Mli

Var det siddan man skådade i tidningen idag? :)

2008-07-01 @ 18:44:57
URL: http://mlish.se
Postat av: Jessica

Hon är ju helt gudomligt söt lillan, Herre gud =) Hoppas allt är bra.. massa kramar

2008-07-04 @ 16:14:15
URL: http://lillissessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0