blandade pics

siddis i sandlådan i förrgår


siddis & mami idag


tant sandra - DEN TRÖTTA


3 dagens





___________________________________________________________

Idag vart de en långdate med kusin Sandra som började med en timmesrunda på stan (hittade ett par underbara jeans som jag ska klura på inatt....) och därefter en avstickare till citygross för att beställa tårta på Micks, och avslutningsvis en sväng till Birsta (såklart!) där de vart kalas på pizza å glass.... mmm.... SYNDIGT! mouhaaaaa!
Hittade HUR MYCKE KLÄDER SOM HELST som jag vill ha och som Siddis vart kär i, men de slutade bara med 4 små fynd. Till henne såklart, vad annars?! Men ja börjar bli van nu... hur ska detta sluta!? :P
C kommer hem 12 imorn så då ska vi hämta upp honom åsså blire väl kram&pusskalas antar jag. Sen ska han iväg igen vid 3 el nåt på svensexa, livet e hårt när man e karl...

På söndag blire förhoppningsvis fint väder eftersom vi håller tummarna, så då blire kul å träffa lite folk å svulla lite kakor å sånt..  Kunde inte vara mer redo för beach 2008! De här e fan illa...

Nä nu ska jag nog ta mej en dusch å nanna.
Skaja köpa jeansen el inte? Ska jag... ska jag inte..... ska jag......?? Gaaaaaah!

najt

Kommentarer
Postat av: Sandra

Men ååh vilken ångest jag får när jag se hur STOOR hon har blivit! Vart fan har jag tagit vägen??! Nä, skärpning på mig! lovar!

2008-06-28 @ 21:22:32
Postat av: Rikke

Åååååh stora damen!!!

iiih min syster är huuur stor som helst, ser ut som att magen är påväg att spricka..

jag längtar efter att bli moster...



O du, köp jeansen... unna dig själv,sötnos!



Puss från ÄCKLIGT VARMA Barcelona

2008-06-30 @ 19:13:56
URL: http://rikke84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0