satc!

Finally!
Nu har jag äntligen fått se älskade underbara satc tack vare att sweet Kat bjuppade (och att vi äntligen lyckades pricka in en dag då vi båda kunde, inte illa!)
Jag må vara ett förvuxet barn som förskönar allting, men den var verkligen precis så bra som jag hade hoppats & trott!
Tusen tack Kattis för en trevlig kväll!!! :)

Söker för övrigt lägenhet som en galning, och med galning MENAR jag verkligen en besatt skumdregglandes blocketsurfande tokfan,  Men ännu ingen lycka alls på den fronten :/ SUCK!
Nån som vet nån ledig (hyres)2a el 3a nära (eller såklart helst inne i) stan!?!?! Jag börjar bli desperat....................

Jävla skit vad jag fryser också
Christian & Siddis är i Peders stuga nånstans bortanför Kovland så detta blir första natten på 1 år och 18 dagar som jag kommer sova HELT ensam!!! Har ju sovit ifrån dom båda, men aldrig helt själv. Detta kommer bli läskigt, ångestfyllt å kanske (kanske kanske) rätt skönt också..?? Jävlar vad jag saknar min lilla prinsessa nu alltså!
Vill bara gå in å titta på henne när hon sover sött å stoppa om henne. Hon är underbar...
Mitt allt.

"Innan du ens var född ville jag ha dig.
Innan du ens var född älskade jag dig.
Innan du ens var en timme gammal var jag beredd att dö för dig.
Det är livets mirakel"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0