trött trött trött

Seg dag idag..
Vaknade, kunde inte somna om, Sidney vred sej som en mask å vägra sova hon med så vi klev upp å degade iställe.
Har precis kommit hem från Ica där vi handlade mat till Siddan. Inte veg.pytt för de fanns inte. Minsann!

Fick veta igår att min ex-svägerska fått barn för några dar sen å jag har tänkt på de ända sen dess. Tänk,jag  har inte sett henne på evigheter men nu är det som ett slags sug; saknar verkligen den där familjen! Inte honom dock, men de andra. Bodde ju praktiskt taget hos dom ett tag!
Är så himla glad för hennes skull! Vill så gärna skicka ett sms el nåt å gratulera men jag e väl för feg antar jag..
Suck vilka problem man har! *smile*

Igårkväll kom Kattis hit å hejade på Siddan å delade ut paket från London, Sidney vart jätteglad å krävde att få ha på sej den nya outfiten idag. Hon fick dock nöja sej med brallorna eftersom hon e en sån himla het brud å tröjan var ju långärmad.. Hon såg nöjd ut i brallorna men minibulimiker som hon är så spydde hon ner dom efter bara en liten stund. Tråkigt, men som hon själv sa, "shit happens, mamma tvättar dom ändåså!"

Jajja, nu skaja ta å koka lite kaffe & göra fruktsallad tror jag..
El förresten, äre inte The War At Home nu på 5an? De väger snäpppet tyngre isf.. ;)

Byebye!

*miss you guys*

image74

Kommentarer
Postat av: Kat

jag måste få se nån bider med kläderna på. eller ännu bättre! vi ses på ons eller tors till veckan! :) kan du då?

2008-01-23 @ 14:21:10
URL: http://www.kattajonen.blogg.se
Postat av: Kat

jag måste få se nån bider med kläderna på. eller ännu bättre! vi ses på ons eller tors till veckan! :) kan du då?

2008-01-23 @ 14:21:33
URL: http://www.kattajonen.blogg.se
Postat av: Spånga

lite uppdatering va kanske ? Fan siddan som bara är dryga halvåret uppdaterar ju snabbare än morsan :)

2008-02-01 @ 14:29:30
URL: http://elkaljunga.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0