torsdag

Ikväll kommer Nea & Carola hit så då skaja ta å städa lite strax.,
Siddan sover å jag kollar runt på nätet å segar på.
Jag ska laga torsk idag för första gången till Siddan & Christian, de ska bloi spännande å se hure går...
Emorrn kanske Siddan & Nea ska åka pulka tillsammans, de blir isf Siddans första gång så de ska bli kul :)

Firade nyår tillsammans med min familj å Cs föräldrar hemma i Bergsåker, de va trevlkigt men ja måste då säga att jag verkligen avskyr fyrverkerier..
Jag fattar bara inte meningen med det!!!? Jag måhända va trist & löjlig, men att tända eld på massa krut som kostat massa pengar, det är att skratta U-länderna & alla fattiga människor i ansiktet! Jag varken kan el tänker ändra den åsikten för så är det i mina ögon. Visst, de kanske är vackert, men sen då? 1 sekund, PANG (som man får ont i öronen av) å sen äre över. Näe..
Det var storslaget & ofattbart vackert i Sydney, de säger jag inget om, men jag tycker fortf att de var otroligt bortkastade pengar å ett hån mot de fattiga.
Så, nu har jag sagt vad ja tycker, gott nytt år i efterskott allehopa! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0