2oo8


Förra året var jag dålig på att blogga.
I år verkar ja va ännu sämre..

Nänä, ska försöka skärpa mej å iaf skriva liiiite mer än jag hittils gjort.

Sen sist har jag haft ångest över att MÅSTA få tag i ett jobb illa jävla kvickt.
Jag har syndat och levt på godis, bullar å kakor. (suck)
Sovit dåligt.
Diskat massor! :)
Vare x antal ggr i Birsta, faktiskt med Sandra i söndags till å med!
Sidney sa pappa igår flera ggr! Visst, de vart väl inte vår version av pappa kanske, men "paa pa ba pa pa" är väl ett kanon försök? Jag sägerr hon lyckas! :)

Vet ni, de står still i mitt huvud, jag e lessen, men ja kan inte komma på nåt ALLS å skriva!
kanske senare

heddå


Kommentarer
Postat av: Johan af Granlo

Men vatusan, du kan ju alltid skriva om mig ju! ;D

2008-01-17 @ 02:01:28
URL: http://jesus-nitelite.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0