Trött

Sov dåligt inatt, hosta, snuva och rinnande ögon, usch o fy.. Trodde jag hade blitt frisk!
Igår "firade" jag o C 3 år.
Jag fick en ros och 2 skvallertidiningar o han fick en vante i ögat. (de va såklart inte meningen men enligt honom så vare me flit)
Hade ju tänkt göra nåt speciellt men de har inte blitt av än så länge men vi klurar..

Måste köpa present till Nea också före lördag, har lite ångest bara men de ordnar sej väl hoppas jag..
Hoppas att de blir bättre pulkväder tills på lördag nudå, annars kommere å gå utav bara helvete på skaren.. läskigt! :P
För övrigt är jag iförd mina svarta pumpsliknande klackisar för tillfället å vandrar runt i den stora lägenheten å vänjer fötterna lite. Vart rätt så inspirerad faktiskt när Sandra hade sina på sej sist på krogen.. Är lite för feg för å göra samma sak själv tror jag, har noll balans nu för tiden! Men som sagt, jag övar nu inför våren för då skaja va Marina Beckham å trippa runt i klackar o se tokfräsch ut alltid! LOL
Fick en sjuk sockerchock i fredags efter turen till Birsta me Kat.. SHIT!
Började me å äta en tokgod fet glass för att sen vagga in på ÖB o köpa mej ett paket me kaffetryfflar. Såna där goda med damm på (alltså kakao)
Tröck i mej 6-7 st på imponerande kort tid o jag vart riktit rädd för mej själv men de gick minsann i ännu fler innan jag var hemma. Väl hemma i hemmets trygga vrå svepte jag några till för att sen bestämma mej för att ALDRIG mer äta choklad NÅNSIN igen.
Det gick jättebra i nån timme, sen gick jag lös på skiten igen. Mmmm..
Gömde sedan paketet för mej själv bakom massa makaoner o sånt i skafferiet men eftersom jag aldrig i glömsk näre gäller sånt så hittade jag det rätt snart å fortsatte ätandet.. Så äckligt eg!!! Sen börja jag må så sjukt illa att jag trodde jag skulle spy ner hela sängen när jag lagt mej, gick på toa o kräktes den minsta kattspyan i historien ungefär. Sen tillbaka till sängs å tyckte SÅÅÅÅ synd om mej själv!!!!!!
Innan C åkte på jobbet dan efter såg jag vuxet nog till att resterande tryffelhelveten åkte ner i soppåsen å slängdes. Det var jättebra av mej.


Gud vad jag saknar dom................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0