Sjuk o less

Jag hatar å va förkyld!!!!!!!
De hela började i lördags kväll när Sandra kom hit för att förfesta lite. Då kände jag på mej att de va nåt på gång o mycke riktit.. Under söndagen vare rätt lugnt men inte bra, men sen... så sjuuukt ont i halsen å snuvig så de bara rann konstant, så jävla jobbit! :(
Å givetvis har jag ju smittat lilla bebin också, känner mej hemsk nu när jag ser på henne o hör hennes kraxiga andetag, lillstackarn :(

Igår var jag iaf ner på stan för en date med Frida å det var jättetrevligt bortsett från att jag svettades & tokfrös var om vartannat. Döjobbigt.
Efter kaffet tog Sidney o jag en supersnabbisrunda på stan å kollade, sen hem å stekte pannkakor till C. Vi e för snälla!!!!

Måste söka jobb nu alltså.. har dödsångest & de e inte roligt alls.. Jag lider, men skjuter på det likt förbannat! Är så less på  mej själv... men jag vet verkligen inte hur man skriver!!!
Å just deja, måste ju ordna me föräldrapenningen strax också, suuuck! Fattar inget alls av dessa dumma perioder o skit.. blä
Åh, nu äre Kent på radion, lite bättre känns de nu faktiskt :) Mindre än en månad tills vi ser dom live, de ska bli najs! Förstår att speciellt du Sandra är avis! Tare lugnt, jag lovar att rapportera så du behöver inte känna att du missar så mycke ;)

F.ö är jag så avis på lillMalin nu så jag spricker snart........... Australien är underbart

Kommentarer
Postat av: elaine

krya på dig!!

2008-02-14 @ 13:21:33
URL: http://elaine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0