idag

Snuvig o het, det är jag det!
Har precis dammsugit å då blire hot vill jag lova..
En timme tills Kattajonen kommer o fiskar upp mej å Siddan, tar en sväng på Birsta å hem igen å dricker saft för de e så sjukt gott. Faktiskt.
Alltså, det här skäms jag lite för å säga men jag e lite halvt såld på en radiohit.. om man nu kan kalla det de.. Alltså, en sån här som jag eg avskyr.. Mange Schmidts nya, gömma mej el vad den heter, shit.. Den e så dålig att den blir bra!! Haha

Sen har jag kommit fram till en annan sak också, lugg är nog inte riktit min grej för den går mej på nerverna dagen efter. Alltid. Ser inte klok ut om den inte e nystylad å orka göra de varje dag?! Ne
Alltså jag tycker synd om er som faktiskt läst dom här raderna för dom var riktit innehållslösa & tomma.
Men jag kände att ja måste skriva NÅT eftersom jag vill ju inte va en wannabebloggare bara....
Heh

Grattis Mormor som fyller 74 idag!
Grattis svärmor som fyller 60 idag!
Grattis Maria Hellström bara för att :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0