förresten!

Måste bara skriva en sak till som jag funderade på för en stund sen.
Jag har ju aldrig tyckt mig vara nån toppmodell el ens i närheten, å nu när jag ser mej i spegeln blir jag riktit lessen & uppgiven
MEN trots alla valkar, rynkor, prickar, gäddhäng, daller, gropar etc YOU NAME IT, så blir jag ändå lite stolt.
Det har ju ffs BOTT nån inne i min kropp!
Den funkar som den ska, de trodde jag faktiskt inte för nåt år sen om jag ska va ärlig.
Jag hade kunnat haft bristningar också, men de har jag inte.
Man får va glad för de lilla!

Jag ska va jätteärlig faktiskt å lägga upp en bild på min mage så ni får se spektaklet så ni kan uppskatta era egna!
Det kommer bild, men inte nu.


Siddis,
Älskar dig min lilla docka!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Rätt inställning mitt hjärta! Tänk vad du gjort och vad kroppen kan. DET är något att vara stolt över det! Lite skavanker får man räkna med. Tänk på mig när det kommer över dig, hihi. Och det är 13 år sedan din bror föddes. Sug på den du, haha. Love mami.

2008-02-26 @ 16:04:05
Postat av: Rikke

nämen vad tusan gör de?!
Du har ju de allra vackraste som finns nu!
Och de va de väl värt!?

Puss o kram

2008-03-01 @ 11:19:19
URL: http://rikke84.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0