ojoj oj.....


Nu e jag hemma en sväng å Siddan e KVAR på dagis å sover lunch!
Hur stort är inte detta då!?!? :D
Hon protesterade vilt när vi kom in i vilorummet och skulle minsann inte ligga ner men efter ca 10-15 min gick ögonen verkligen i kors så då fick jag trycka ner henne (med protester) och hon fick ligga toknära mej när jag satt breve madrassen.
Då tog de max 5 min så sov hon!
Nu har jag vare hemma i lite drygt en kvart, dom skulle ringa när hon vaknade så detta är spännande!!

Innan lunch var vi ute till min stora lycka.... alla vet ju att jag älskar regn!
Sidney struntade helt i mej å gick runt gården å kollade läget, smakade lite sand, gungade, tappa stövlarna X antal ggr..
Hon gillar verkligen detta!
Är så skönt, var så orolig först när jag såg utsidan men nu när jag varit inne så känns det helt rätt!
Det klickade verkligen, å allt e så fräscht! :)
Vår kära granne kom strax efter oss också, han skulle lämna deras lilltjej.. som uppenbarligen går på samma avdelning som vår brud. Halleluljah! Nu blir Christian glad kan ja lova ;D

Nä nu skaja dricka lite mjölk å kissa å göra mej beredd att hämta lilla damen.


Jag har hittat ett par UNDERBARA stövlar på tradera som jag bara måste ha!!!
Må ingen få vinna över mej........................


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0