Those were the days..

image2


De känns som en hel evighet sen det där kortet togs, nyårsafton i Sydney..

Tänk att man kunde ha så roligt nykter?! Trodde ja inte, men de var verkligen magiskt..


Idag har ja inte gjort nåt alls, somna sent för jag låg o lyssna efter ljud i källaren å skrämde mej själv.

Upp halvtidigt, minns inte ens vad klockan var men de funkade..

2 smarriga påsar me Naturdiet har de blitt idag, ojoj vad ja skulle döda för o få käka pizza nu... Christian sitter för övrigt i vardagsrummet o trycker i sej en just i detta nu! Jag får verkligen kämpa för o inte kuta in dit o trycka i mej!
LOL! De e sorgligt alltså, har inte ens bantat i ett dygn än o redan har ja fett-abstinens! Riktit jävla illa... :(

Undrar om ja ska gå å lägga mej igen, fast de vore bara töntigt, men shit vad skönt!
Jag saknar o parta & veta att varje helg äre utgång med flickorna flajs, samtidigt som jag inte skulle byta det här "nya" livet för allt i världen! Jag älskar min lilla toker ju :)
De e bara såna här ggr då man e trött, lättirriterad å uttråkad som suget efter en riktig utekväll verkligen lockar..
Tänk att få dra på sej ett par tiiiighta jeans, linne, smink...  å sen en riktit mysig & blöt förfest hos nån av mina godisar... åh vad underbart!
Just nu är det inga jeans som passar, inga linnen jag vill ha på mej för å visa mina dallriga torra tant-armar och inte alltför mycke smink ens för de ser inte klokt ut då man har fejjan full av prickar å fanskap :(
Blä..
Men om några veckor får de sån lov o kännas bättre, de lovar jag mej själv!
Ska verkligen fixa dom här första jobbiga veckorna utan massa flosk, ska fixa håret tokrött (like old times, folks!) och ta vara på den här tiden som är. Det är nog som alla säger, tiden går så fort... Bebistiden kommer aldrig mer igen.. kan inte fatta att min lilla Siddan nånsin ska fylla 1! Och 5.. å 13...  shit!

Men ja saknar er så mycke tjejer.... de gör jag verkligen :(
Linus, som ja verkligen inte ser mycke av nu för tiden, de e så sorgligt för du kan verkligen lysa upp en disig dag!
Elka, Sändy, Kat.. ma grrrls! O Malin den lyxlirarn, e ja nå avis då? DAH! Jag e faktiskt läskigt sugen på o åka dit o hämta hem dej! :P


Jo, just det, en sak till..
Hon förtjänar så mycke bättre än dej, tjejen..
Men tack för en bra såpa,  som vi alla vet segrar dock det goda till slut :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0