Onsdag

Ja, så duktig var jag på o uppdatera min blogg! :P Extremt aktiv så att säga.. hah!

Sitter hemma hos mamma o pappa nu, Siddan sover och Christian är och provjobbar på Biltema.
Hoppas det går bra...
Mamma, pappa o Eddie sitter på tåget på väg mot Arlanda och sen vidare mot Bulgarien, dom jävlarna..
Usch vad orättvist! Jag får minsann aldrig ut å resa jag! El hur Sandra, det är bara du o jag som allid blir kvar hemma!  :P

I helgen var vi på Carros bröllop i Norge, det var så himla fint!
Det var första gången vi träffade hennes kille, el make, han var jättetrevlig o go :)
Det sötaste var nog att dom gifte sej i likadana skor, vita converse med svarta döskallar på. Så rart :)
Siddan hade valt sej en rosa tårtliknande klänning med dun & glitter, hon trivdes som fisken i vattnet på efterfesten kan jag lova!
Hon träffade en packad dansk som ingen förstog sej på vad han sa, förutom Siddan då eftersom hon halvt om halvt snackar danska själv.

Igår fyllde Christian år också, 27 gamla jordsnurr och jag slog på stort o bakade både bullar och äppelkaka.
Bullarna vart godkända men äppelkakan kan jag inte uttala mej om för jag pallar inte o smaka sånt! Allt med varm frukt i är så vidrigt... uffa! Gästerna åt iaf, de kändes ju trevligt

Förra veckan var jag på stan en sväng me Kattis, det var trevligt!!! Vi fikade & averkade alla barnbutiker utom Cubus tror jag?! :)
Ska nog träffa Sandra sen, el snart, och ta en runda på stan igen. Nu var de verkligen längesen vi drog i oss varsin kaffe på Charm!!! Time to make up for it! :)

Nu ska jag ta o blanda en milkshake åt Sid, jag hör hur hon bökar & bufflar där i vagnen..
Emorrn BVC, i ottan... jäsp..

Kommentarer
Postat av: Elkan

Ja håller med, död åt varma frukter *ryser*

2007-09-20 @ 22:51:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0