Om jag fick träffa en kändis


Då skulle jag välja Rudolf Schenker tror jag för han e min hjälte :)
Han e först å främst snyggast av alla 59åringar i hela världen med omnejd, sen har han fina armar och spelar gitarr skitbra. Åsså skriver han underbara låtar tillsammans me Klarre, som jag också gillar skitmycke.

Jag har en egenkomponerad lista här som jag måste dela med mej av här på bloggen

Snyggaste....

-Skådisen: Angelina Jolie
-Programledaren: Peter Siepen å han den där PTn på Biggest Loser
-Pojkvännen: Meine Chris! :D 
-Bilen: Typ Lexus eller fläskvolvon som kom på Maxi Icas parkering (tycker inte om Volvo eg. ren tjurighet)
-Modellen: Gisele Bündchen
-Sångaren: Steven Tyler oj oj
-3Dfilmen: Haunted Castle ju, LÄTT!
-Planeten: Jag blir lurad å svara Saturnus eftersom den har så läckra ringar, men de tänker ja inte göra ju för de e jorden som e snyggast givetvis så långt jag vet. Här finns de kaniner också :)
-Plagget: Jeans utan tvekan! På en snygg liten rumpa med snygga ben & snygg midja. Inte mej vill säga
-Fyllefilm: Elin i sängen med rosa linne
-Drinken: Baileys me Tequila Rose & en msk mjölk AEH :D
-Kräkan: http://www.youtube.com/watch?v=5ApJFkLsxek
-Finten: Elin igen, fullast på toan på Obar me snusdosan Elin är väldigt speciell

Kommentarer
Postat av: Rikke

men gosisar!!!*smack*
snyggaste skådisen måste man ju ta Dj´n i
L Word:D
wow vilken donna!
Men hade du vart skådis,mia...
så hade jag lätt valt dig!
Sluta klaga på din kropp vännen.
Vet du vad, tänk vilka undervärk din kropp gjort och för att skapa nått så gudomligt vackert så måste någonting ta lite "stryk".
De går till sig.. ge kroppen ett år, sen är du ihopdragen o som innan:D
Du drar på en stolthet när du går där o tror att alla kollar på dig för att du är "tjock", du är vacker och har något som ingen annan har.
En dotter med Christian, en Sidney!
Ingen annan kan få en som hon!
Va stolt o tänk inte på kroppen just nu, ta de sen:p
Puss på er!

2007-09-26 @ 11:39:19
URL: http://www.rikkenilsson.bloggagratis.se
Postat av: Elin

haha vad är det för fint jag gjort med snusdosan ? haha, måste ses!!!

2007-09-27 @ 22:26:52
URL: http://elkaljunga.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0