Bra dag :)

Idag har jag o Sid vare en sväng på stan med Lina & drucke kaffe, spanat på lite rea och babblat :)
Det kändes som det var jättelängesen jag träffade Linus, mer än dom 2 veckor det eg är.
Dumt!
Jag älskar min lilla familj, men jag saknar mina kompisar nåt otroligt..
Måste ändra på detta! Nu börjar ju faktiskt lilla damen sova bra & skapligt i tid, så jag ska verkligen inte klaga! Eller vad sägs om somna 23 och vakna 10? ;)
That's my girl det!

Efter en jättetrevlig dag åkte vi hem och Siddan fick sej en rejäl flarra me semper. Efter det stuvades hon ner i åkpåsen och av bar det på prommis med Sändra! Också mys! :)
Jag har nu ätit en välförtjänt middag bestående av en väl kyld avancerad påse Naturdiet.
Underbart! 
 
*hah*


Jag har köpt jeans! Ett par tråkiga, svarta, faktiskt halvfula från BikBok, MEN det är ett par jeans iaf! :) :) :)
Förhoppningsvis e dom inge vidare om nån månad..
Alltså, jag märker själv att jag verkligen TJATAR om jeans, men testa själva att gå i leggings eller mysbyxor i 9 månader så LOVAR jag att ni kommer klättra på väggarna precis lika mycke som jag! Det e så sjukt hemskt!
Gud så töntig jag låter förresten, men de bju ja på :)

Sitter o väntar på att Rikke ska komma online nu, men jag verkar få vänta för evigt då för hon har inte vare online alls dom senaste ggrna jag har vare inne på msn...

På torsdag kommer mamma o pappa o Eddie hem från Sunny Beach, då äre bye bye med o sova i stor säng..
Suck..
Våran säng e hård också




Kommentarer
Postat av: Sara

ey, leggings är inte att underskatta, det är ju faktsikt som att gå omkring i mysbrallor fast man är snyggt klädd!! =)

2007-09-25 @ 13:56:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0