Att bli rödtott ruinerar mej!

image3

Nu sitter jag med färgen i huve efter Elkas hjälp inatt med avfärgning..
Jag e så less! De e ungefär en kvart kvar av tiden o jag såg redan på en gång att det inte räcker med en förpackning!! Suck! Nu kommer jag se skitknäpp ut ju, å måste lägga ÄNNU mer pengar på färg! Blir så less....

Aja, ska åka ut till Birsta sen när detta e klart, ganska givet med en mössa på huve!
Ska unna mej ett par jeans som jag kan trigga mej själv med :P
Nu är det ju så tråkigt att när man e fläskmaja så finns det typ inga jeans som vare sej passar eller e snygga så det blir ett par billiga trista från HM tror jag, men, jeans! Jeans jeans jeans!

Gosh I miss my jeans...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0