zzzzzzzz


Usch vad trött jag är!
Charlie har börjat å här e jag, såg mestadels av det förut idag faktiskt.
Har städat hela kvällen, sprang iväg till tvättstugan när de var 1 tim å 15 min kvar tills man inte får va där å körde in en maskin. De hänger på tork där nu så jag hoppas ingen klagar... Såg till å roffa åt mej tidiga tvättiden emorrn också, 7-12 så jag tycker inte att nån borde hinna dit före mej å spana... eller? Äeh, de va ju ändåså ledigt

Var en sväng på stan förut å träffade Jennie, de va najs! :)
Siddan fick en jättesöt klänning som e lite för stor dock men som hon äter så sitter den snart tight å fint ;)
Prommis me mamma imorrn, vart ingen idag så de e hög tid att fläska runt lite emorrn istället..
Å sen kaffe! Aaaaah! Har gjort 3 koppar idag, börjar lära mej nu. De blir mumma! Starkt å fint (tjopp tjopp)

Fick en telefon av Christian eftersom min Siemens e helt fucked up och e värre än nånsin nu. Den stänger av sej själv HELA tiden de e så jävla jobbit....
Han drog iväg till Härnösand o köpte en från blocket till sej själv så fick ja hans gamla Nokia som han köpte för 1,5 veckor sen. Den e enkel å inga krusiduller, de e bra de för jag e ju ändå kvinna så teknik e inte min starka sida :P
Jobbigt å lära sej nytt ju!!

Nä nu ska jag gå o tvätta bort mascaran å krypa till kojs.
Najt najt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0