snart charlie! :D


Bara minutrar kvar...


Jag har en slax tvångstanke om att jag MÅSTE hinna före nya bilar i korsningar om de e 2filigt.
Ibland när jag e busig varvar jag högt innan och utmanar dom, men oftast står jag bara stilla och väntar in gröna lampan.. då jävlarr!
Älskar att vinna! Vet hur irriterande de är å förlora, det har faktiskt hänt nån gång, men de e ytterst sällan!
Fastän de e löjligt så blir man skitladdad!
Haha, löjligt, jag vet, men åh så roligt!

Nä nu ska jag ta å dricka lite mjölk o lägga mej å se på 2½ Men.. DET är kärlek det! :D

Tack Lajna för många härliga skratt!
Jag e läskigt avis på ditt hår... speciellt nu...



Born in lust - turn to dust
Born in sin? Come on in....

storm of the century.. Colm Feore tror jag han hette.. mumma :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0