sent, sent..

nja, inte jättesent men det känns som om klockan är 4 el nåt på natten.. konstigt, sov ju jättelänge..

Mamma å pappa är i Sthlm så jag e hemma i Bergsåker med Siddan & Eddie.
Christian fick permis i helgen, jag lät han ströva i de fria så att säga.. Igår var han ut och ikväll e han hemma ensam å gamblar Guild Wars, jag e ju bara för go alltså! :)
Jag sabbade Siddans nappflaska förut, så jävla less på mej själv! Pipen man suger ur tröck jag fingret igenom så de vart ett bautahål iställe för ett minihål. Skitbra! Fick ge henne pipen från den "vanliga" flarran som mamma hade som reserv här hemma, de gick ju jävligt bra. Icke! De spruta ur flaskfan å Siddan vart halvt dränkt å la ner sugandet efter ett tag så nu lär hon vakna skittidigt å va hungrig. Bra Mia, bra! Nu blir de till å åka till Birsta emorrn så fort dom öppnar å tjacka en ny pip. Suck..

Har sutte å kollat på film me Eddie nu sen Sid somnade, Accepted tror jag den hette el nåt sånt, nån collegefilm som inte var de bästa jag sett men ok tidsfördriv.
Imorrn, el idag blire ju förresten, ska jag på framtidsgalan kl 18 å kolla på Nazanin när hon uppträder, de ska bli jätteroligt! Har ju missat det 2 år på raken så nu i år skaja äntligen få gå :)

Annars har ja inte gjort mycke alls sen sist ja skrev, å inte har de hänt nåt speciellt heller.
Jag har tatt sista Twinrix och goffen e skrotad (yiihaaa!!!)

Nä nu skaja ta å surfa lite!
4 koppar kaffe på raken rekomenderas icke för blåsan kan jag meddela.. h-e vad pissnödig man blir...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0