ouhäääh!!!



Fy vad äcklad jag e av mej själv nu!!!
Har vare verkligen skitduktig o bara äte bars & drucke pulver nu ett bra tag å vad händer idag?
Jo Christian smarthuve är så jävla bakis att endast pizza går ner och vad gör jag?
Jo jag åker o köper TVÅ jävla pizzor! Gissa vems den andra är....
Usch, jag blir så less!
Och mamma, den hjälpsamma mamman i Bergsåker, vad tyckte hon?
"Jooo man måste få unna sej ibland, kom igen nu, åk o köp pizza"
Herregud, dom pushar mej!!

<<<-------tjockismat

Nä emorrn blire promenad för hela slanten med mamma, tiiiidigt!!!
C ska till tandläkarn på morgonen så då passar vi på..
Jag tror det blir 15 varv runt Sidsjön :P


Kommentarer
Postat av: rikke

men lilla kara.. de ar val lugnt, man maste fa unna sig lite ibland..
man kan inte leva pa strikta regler hela tiden, du ska se hur jag ser ut nu!!!hahah!

2007-10-14 @ 15:48:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0