Oj oj oj...

Det har vare en fantastisk helg!
Jag har haft så roligt!
Fastän jag saknat min lilla gummsa som en toka så måste jag erkänna att det var enormt skönt att bara vara Mia igen. Bara vara 22, bara tänka på mej och bara festa järnet! ;)
Man uppskattar verkligen fest & alkohol (hehe) när man partar såhär pass sällan!
Och sällskapet, de får man inte glömma att nämna! Ni är underbara!!!
Lite skamsen är jag dock när ja tänker på hur jävla tjurig jag var mot Lina, men hon har förlåtit mej så jag ska lägga ner dom tankarna så gott jag kan :)

Jag har verkligen världens bästa tjejer, på alla sätt!
Elka, Lajna, Sändy, och fastän inte Kat var med så räknas du också babe såklart, ni är mina darlings!!!




Idag har jag bakat bullar och bokat tvättid till emorrn.
På onsdag kväll kommer Carola, Stefan o Linnéa hit på middag så då ska jag laga mat för hela slanten, wish me luck... Har kirrat menyn redan så nu gällere bara o lyckas....  :P
Sidney lovade att sno ihop nåt till Nea också, undrar just vad hon planerat då..? Vad äter eg en 8månaders brud?
Ajja, jag litar på Siddan, hon styr upp allt i slutändan så jag e inte de minsta orolig! :)



Sist men inte minst, en rar litten bild på min gobit :)

image25

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0