mindre än 2 veckor

Aaaaah!
Om mindre än 2 veckor blire party hos Elka i Ö-vik, det ska bli så kuuuul!
Dels komma från Sundsvall lite, sen få festa lös riktit "som förr" och inte ens känna nån som kan påminna en om hur dum & ful man var dagen efter! Haha!
Ja, Elin, du kommer va lika full om inte värre så du räknas inte :P

Emorrn ska Elin för övrigt ut på galejj och då hänger jag på. Telepatiskt, så Elka kommer va i toppform eftersom de blir till å dricka för 2 då! Men jag tror på dej, kvinna! Jag vet vad du e kapabel till.. Hejja hejja! Sup o svälj! :P

Nä, nu ska jag strax krypa till kojs o kolla in Charlie på 3an, jag älskar karln!

Annars då?
Har vare på promminix med mamma o Siddan runt Sidsjön förut mitt på dan, trots att jag har dödsont i halsen & nyser hela tiden.
Sen åkte vi å kollade på hus och drömde oss bort. Skitfolk som kan bo så fint!
Sen åkte vi på Alnö o kollade mera hus. Åt en nutrilett-bar var, mami o jag och åkte vidare till Clas Ohlsson där jag sprang in för o tjacka en febertermometer. Dock hade dom bara tutte, rump och pann-termometer. Självklart ingen för öronen.
Visserligen är rumpversionen den säkraste, men jag blir så nojjig att jag ska göra illa Siddan med den så jag vill hellre satsa på en till öronen. Blir nog en sån emorrn istället, från Kjellegubben i Birsta! ;D

Äre nån som vill ta en kaffe med mej imorrn förresten så är den hjärtligt välkommen o ringa mej o bestämma tid för en date!! Ni kan ju mitt nummer.. ring efter 11 bara så e jag nöjd :)

Nä, byebye & sov gott människor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0