måndag


Igår var jag på Framtidsgalan och det finns inte ord för hur duktig min gamla grupp var! Speciellt min gamla tjej N!
Det låter skittöntigt men jag grät av stolthet när dom kom upp på scenen, jag vet inte nån el några som kan fömedla sån glädje, värme och energi som dom kan! Helt fantastiskt!
Där satt jag, ensam längst ut på rad 14 för dom (okända människor) som suttit breve hade precis rest på sej å gått när dom kom in på scenen.  Jag var så nervös för deras skull, men sen.. Jag skäms inte över att gråta offentligt egentligen, jag vet inte varför jag försökte hålla tårarna borta egentligen, men de gick bara inte!
N var så duktig!!! Hon sjöng ensam en vers & refrängen ur Sonja Aldéns låt som ja inte minns namnet på, dansade och var verkligen taggad! Det grämde mej nåt enormt att jag inte längre är hennes ledsagare för jag var så otroligt stolt. Sa jag det? :)
Och alla dom andra, gänget, det finns inte ord..
Det var värt 160kr bara för deras nummer!!
Och Annelie Nordin, du är vacker! Både inuti och utanpå, du är guld värd!

***


Ja, annars då.. Idag har jag & Siddan vare en sväng till Birsta efter att vi släppte av C på jobbet.
Tog en stor latte på McD och fick heja på gamle David, han var min kung där back in the days!! :)
Sen kollade vi Bik Bok å Cubus lite snabbt innan vi drog till Ica o handlade.
Siddan var hur underbar som helst och charmade till å med en tant där inne på Ica som pricken över i:t :)
Åkte hem, gav Sid mat och stekte pannkisar till C som matsäck eftersom jag siktar på att bli universums bästa flickvän *lol* 2 flaskor mjölk, hallonsylt och 2 bullar & 3 bananer fick han med också. Vill ju inte att pojken ska gå hungrig!
Han & Mattsson ska ner en vända till Tyskland o ladda bilen me gosaker.. Supersnabbis, dom e hemma igen emorrn kväll så de blir sträckkörning, nåt som jag inte riktit gillar.. men men..

Efter mycke tjat igår lyckades jag äntligen få C att ladda ner Spice World - The Movie åt mej så har sutte å kollat på den nu ikväll, snacka om nostalgi!! Haha, de e så dåligt, men still so great! De går inte å beskriva, jag skäms samtidigt som jag blir varm i hjärtat för those were the days...
Haha, nu låter ja som Kishti fan, svengelska för hela slanten! Pinsamt, Mia, illa!

Nä nu ska jag ta mej en bar (den godaste på marknaden, milk chocolate & caramel) å göra mej en kaffe! :)
Najt najt


Kommentarer
Postat av: kattis

haha! jag blev så inspirerad av ditt försök till att bli den bästa flickvännen att jag, inatt när jag kom hen från jobbet vid halv1, ställde mig och gjorde mackor och saft åt andreas. eftersom han skulle köra hela vägen till gbg idag. hahaha! nästa gång ska jag prioritera sömnen. :P

2007-10-31 @ 18:58:05
URL: http://www.kattajonen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0