Lördag å halv 4


Ja, idag är det lördag å de e skönt! Fast ja som sagt inte fattar varför.. :)
Igår kväll sa goffen fuck you och la ner verksamheten utanför Willys i Birsta.
Pappa fick komma å hämta oss å bogsera hem aset.
Sen hyrde vi film, och inte vilken som helst...
Livet i 8 bitar! Den handlar faktiskt om Christian. Byt ut tvspel mot dator så tadaaa!
(även att han köpte ett nintendo 8 bitar förra veckan på blocket för att kunna bygga om de till burk....)
Ja, ni fattar hur jag hare va! :P

Idag tog hela familjen sovmorgon och Siddan tog ännu en lur nyss så hon sussar gott i sängen för tillfället.
Om nån timme ska Christian på firmafest så de börjar bli bråttom, före 6 ska han & mattson hunne tatt en öl på Svenssons innan de blir middag på O'Learys.
Härligt me firmafest! Så avis.. hur många såna har jag vare på? Hmm.. 1? Aaa!
Det var me McDonalds å vi åkte till Umeå för å gå ut några timmar å slutligen sätta oss på bussen å åka hem igen. Så pinsamt... För er som undrar, ja, de vart hamburgare på vägen dit som de bjöds på.. Va! SÅ sorgligt! :P

Nä, jag längtar efter att ha ett jobb att gå till, tider att passa riktit och veta att man har en lön att vänta.
Att veta att efter allt slit är det värt det, ju mer jag jobbar ju mer på kontot! Underbart..
Men, jag vill ju samtidigt inte missa den här tiden me SIdney liten, usch vad fort tiden går!
Fastän man bara går o längtar o längtar varje dag tills dess att hon kan prata & gå så blir man mörkrädd när man tänker på hur fort det ändå gått hittils!
För 2 månader sen var hon en spinkis som låg under sin kurva! För 1 månad sen höll hon inte alls upp huvudet så bra som nu. För några veckor sen försökte hon inte sitta upp själv..
Och snart är det dax å börja med smakportioner! Och alla kläder hon växer ur... de e läskigt.. men fan så underbart! Tänk att inga ord i hela världen kan beskriva hur mycke jag älskar den där lilla rosa saken!

Hon kan få mej på bra humör bara genom att se på mej!
Gud vad jag älskar dej min lilla Siddan!



Nu ska jag börja klä på mej å diska lite.
Citygross nästa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0