Kaffetajm :)


Sitter ensam hemma nu o dricker kaffe och väntar in att nåt bra ska börja på tvn.
Siddan sover i sin säng, ska strax väcka henne för hon har sovit så mycke idag att jag vill ha upp henne lite nu för att se att allt e som det ska. Fast e man förkyld så e man ju ofta lite slö..
Aja.. var och handlade Lemolac och några smakportioner förut efter att vi skjutsat Christian till O'Learys så när hon vaknat tänkte jag smygtesta att ge henne lite katrinplommonpuré eftersom hon verkar hård i magen.
Spännande o se om de händer nåt och om hon tycker om det.. :)
Låter kanske dumt, men varje gång jag ska byta blöja håller jag tummarna för att de ska vara lite mer än kiss i den.. haha, den du Sändra, du e likadan vet ja ju :P Nä men de vore skönt o få lite utgifter efter alla inkomster, om jag säger så... thihi :P

Förresten, hittade en ny smak på nutrilett barsen som var helt grym, "milk chocolate & creamy caramel" den va mumma!!!

Hoppas Linusen får de kul ute ikväll nu, hade tänkt skjutsa dej förut ju så ja fick träffa dej några minuter men icke, du var bokad redan såklart ;)

Kommentarer
Postat av: Lina

dufår träffa mig många minuter om du vill:) Nästa helg är VIT!! va sägs om att du jag och sändra myser till då??

2007-10-07 @ 12:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0