jäsp..

Fy 17 vad trött jag e nu, och tydligen ska vi kolla på film nu!!!
Datorn har krånglat för C i flera timmar så vi inte hade nå ljud på filmen men nu ska de funka, säger han..
Återstår å se.. jag kommer nog somna inom 20 min iaf :(
På smällen blire, hoppas den e bra!?

Nä hua, dax o tvätta ansiktet o glida ner i myskläderna, dvs shorts & sova-linne och mys tofflor :)



Sidney kräktes över min tröja 2 ggr idag. Sen en splash på jeansen också.
Jag älskar den ungen! :)
Emorrn ska vi träffa Lajna, de bli najs

Skulle kunna tänka mej en lägenhet i, låt säga.. Barcelona nu faktiskt.. ;)
Fuskigt å va där å ränna! :P  Kul å höra att du trivs iaf :)

G´natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0