jaha, här sitter jag


Jag är verkligen SKITTRÖTT men ändå sitter ja här å kan inte somna.
Har iofs inte försökt men jag vet att de inte kommer gå!
Sov typ ingenting inatt och har vare skittrött hela dan.
Var ut å gick me mamma, Södra denna gång, sen hem å somna i soffan me Sid.
Typ en halvtimme max. Sen då? Då blir man ju ännu tröttare!
Åkte på Willys å handla massa mjölk och en kaffebryggare eftersom jag igår sabbade vår presso.
Jävligt smart.. så less på mej själv.
Den var hal som en jävla ål när jag diskade den igår å pang sa det så vare en enorm spricka i glaset som liksom crispar sej när man tar där. De låter läskigt.
Emorrn ska jag kliva upp tidigt å brygga mej en fräsch espresso! Aääeeeeehh! :)

Hmm... Jag börjar få ångest inför julen också, vad fan ska man köpa och VARFÖR ska man köpa nåt? Så less, julen e ju ändå bara skit :( Iofs blir de väl en annan sak nu när man har en liten bebis o göra sej till för, men ändå..
De e ju bara fjanteri.. jag rår inte för att jag tycker det.. Tro mej, jag önskar verkligen att jag kunde tycka om julen o längta efter den, men nä.. Jag får bara ångest och blir ledsen. Usch.

Emorrn, el sen idag (hjälp, JÄSP) ska jag träffa Jennie för första gången på typ 4 månader. De blir spännande.. Hon ska få träffa Siddan för första gången!
Sen på torsdag har jag ansökt om en fika med Kattis men jag väntar fortf svar.
Sandra, när får jag en date med dej?? Charm kanske? ;) Oj oj vad softish å sitta där uppe i rutan du vet. Jag har fortf finaste bilden på dej som jag tog där, den när du suger latte.. Den ser proffsig ut! :) (*stolt*)

Hmmm... jag funderar om ja ska ta å göra mej lite mjölk..? Varm mjölk e faktiskt mycke godare än man tror..
Åsså blir magen glad & varm :) Kanske kan somna sen..

Om nån vet vart man kan få tag i Baristamjölk så säg! Jag söker men de e ju alltid slut! Om dom ens har..

najt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0