äntligen fredag!

Fastän man inte gör spec mycke på dagarna är de ändå skönt med fredag & helg, varför är det så?
De e ändå bara skit på tv nu för tiden på helgerna, jag går inte ut, äter inte fredag & lördagsgodis, så varför är de då så skönt me helg?? Konstigt....

Idag ringde klockan 07 men de gick bara inte å kliva upp så Siddan o jag tog sovmorgon till halv 9 då jag skuttade ur sängen o samlade ihop den sista tvätten och väntade in mamma som skulle komma o hjälpa till me Siddan.
Hon bara sov å sov, flyttade henne mellan sängen å hennes säng men hon vakna inte, sen när jag bäddat ihop så flyttade jag ut henne igen men nä. Sen in till hennes igen, mamma hade fått väckt henne när jag var i tvättstugan för den lilla sjusovarn hade inte tänkt kliva upp alls!

Efter tvättning & kaffe gick vi ut o gick runt Sidsjön, jätteskönt! Snacka om att de var kanonväder idag för promenix!
Sen hem å duscha, oj oj vad skönt.. kände mej som Svetlana!

Nu e Christian me pappa & Eddie på Expert å ska snacka me dom om Eddies försvunna hårddisk å Siddan sover. Såklart! Men nu ska jag ta å väcka henne för de var flera timmar sen den kvinnan åt, time for dinner!

Jag längtar tillbaka till Cairns och Calypso....

image10

Kommentarer
Postat av: sandra

Åååh vilken härlig bild! Jag vill ligga och plaska i den poolen NU! Haha kommer du ihåg hur irriterad jag jämt var på killarna som alltid skulle härja med bollarna! Killar och bollar ;) Och buffén... ojojoj. Puss

2007-10-05 @ 17:19:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0