suck


Jag är så otroligt trött på mej själv.
Jag är seg så in i hevete.
Ständigt trött.

Och idag BVC kl 11
Jag tror sköterskantycker illa om mej..
Hon var skittrevlig i början när vi var där båda två, men nu dom senaste ggrna, nä..
Det känns som om hon ser ner på mej å tycker jag e löjlig.
Ibland kan man veta svaret men ändå behöva få höra orden.
Är kurvan som den ska? Fastän att man ser att den är det.
Älskar du mej? Fastän man vet att han gör det.
Visst, det kanske är jättejobbigt å få frågan, men herregud, de e inte så att jag tjatar!

Idag skulle jag träffa Kat.
Ganska precis nu faktiskt. Men nä, de vart visst inte så och jag antar att jag får skylla mej själv.
Jag är långsam nåt alldeles otroligt, visst. Jag är dålig på att planera, ja visst.
Men Sidney sover fortfarande!! Väckte henne imorse och då känns det som attt hon ska få sova ut den tid hon faktikt sover igen.
Hon har sovit skitdåligt nu dom sanaste dagarna, vettesjutton varför.

Nä, nu går jag å gör en kaffe å planerar bullbak istället.
Man kan aldrig baka för mycke!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0