lördag & party

ja, förhoppningsvis då.. har ju inget riktit bestämt å dum som jag är har jag ju glömt telen i bergsåker så jag sitter här nu, onåbar! förutom msn då.
har tatt mej en dusch, 2 mjölkdrinkar å mammas tights så nu e ja snart redo :P

förut idag var vi en sväng till birsta å kollade in MediaMarkt för första gången, ja även JULA men de va inte mycke å hurra för.. Men jävla MM... jag vill ha allt därinne å lite till!
De e fan i mej konstigt, hur kan jag som e jättepank tycka saker å ting e billiga? Ja menar, den som inga slantar alls har borde ju tycka en liter mjölk e dyrt? eller?

Aja.. Får nån krona på måndag & tisdag tack o lov men de ska gå till julklappar rubbet å gissa om jag har nån ångest då?! Inte för att alt kommer försvinna, de gör mej inget alls utan snarare för att jag har NOLL aning om vad ja ska köpa å svårast e ju familjen berglund! Speciellt då mamma redan köpt mej en digikamera så redan nu innan jag öppnat nå paket känner jag mej i underläge! De känns jättejobbigt  :(Jaja, ska ta å platta håret lite nu.. eg hade jag funderat på lockar men ja orkar nog fan inte, de tar ju sån j*la tid!
Får testa att göra de till veckan på prov iställe.. kännerr mej som ett jätteskalle när ja har lockigt

Sidney mår för övrigt kanonbra, för den som undrar :P
Hon kan vända sej flera ggr på raken nu från mage till rygg å skrattar mest HELA tiden!
Hon har dock inte kommit på de där med att hoppa i hoppgungan än, för tillfället sitter hon bara där å spanar men de e icke att förkastas! Hon pejlar ju in läget... de e nog en blivande liten spion de där ändå..

C hade spenderbyxorna på sej idag å tjackade en kaffebryggare för 12-16 koppar så nu äre bara att droppa in vet ni, vi kirrar kaffe nemas problemas! Den som vill kan dock fortf få sej en stark rackarns espresso...

PARTY ON PEOPLE! (ja, till å med elin fast jag vet att den uppmaningen inte behövs!)





elin hellström är en törstig tjej
dricker allt som inte smakar pastej
klänning jeans och jackal
de spelar ingen roll för de åker av innan hon ens tatt en subwaymacka
ständigt törstig denna flicka,
ytterst sällan hon får hicka
tycker om att sjunga i micken,
mellan låtarna spetsar hon drinken..
elin är en skön typ på 22 vårar
snart fyller hon 40 de ger mej kalla kårar..
vad ska hon då hitta på?
elins storslagna planer kan ju ingen slå!
nä elin hellström du är riktit speciell,
en fin tjej,
en rolig grej,
mia älskar dej & hoppas du inte glömmer mej!

creds till mej! creds till mej! creds till mej! creds till mej! creds till mej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0