lördag & halloween!!


Ja idag är de lördag å de e SNÖ ute! Blä..
Jag o Sidney ska ner till stan en sväng o träffa min kusin Sandra å spana lite..
Jag fick ett par pumps av Christian (som han inte hade sett när han godkände dom) å när ja kom hem å visade dom vart han inte sådär jättenöjd me sin sponsring så ja ska ev byta dom idag till ett par andra som jag spanat på snäppet längre än dom här.. E bara det att dom e STORA så om ja byter måste ja köpa fotinlägg el vad e heter också.

Ikväll blire party, de ska bli jättekul!
Jag ska va Amy Winehouse, vad avancerat va! haha!
Ska kolla efter tatueringar på stan även :P
C jobbar idag å emorrn så han bli hemma ikväll å passar Siddan.

I torsdags fyllde Siddan 4 månader!!
De firades med spöktårta som farmor o farfar hade med sej, själv tog hon sej en blåbärspuré (första gången)
Snacka om att de gick hem! Hon riktigt anföll skeden å var blå hela hon! Haha, tur att hon bara satt å åt i blöja :P
Igår när C skulle ge henne resten av blåbären så kändes de säkrast att även han bara satt i kallingar å matade henne *lol* Snacka om att blåbär e BLÅTT! .............

Nä nu skaja gå o sminka mej lite å klä påmej så ja e redo när Siddan vaknar så vi kan åka ner på en gång.


Happy Halloween!!!




image48

image49
(dom här bilderna tog långt innan hon var färdig kan jag lova! hon var EXTREMT mycke blåare när hon var färdig...)

Kommentarer
Postat av: Lina

Uppdatering - tack!!:)

2007-11-11 @ 15:16:17
URL: http://luucia.blogg.se
Postat av: Frida

Fy vilken gullig! :)

2007-11-15 @ 19:19:38
URL: http://bsomibaby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0