funderingar



Trött fast ändå inte.
Igår ägnade jag mest hela dan åt att längta tillbaka till Australien.
För exakt ett år sen idag hade vi vart ett dygn i Sydney och var riktiga noobs.
Nu e vi proffs på an  hitar överallt ålite ll ;) Heh..
Underbar stad. Underbart land...
Det är helt otroligt vad jag längtar tillbaka... åh..

Igår var jag Sidney å mamma till Bredsand en sväng  firade Julia som fyller 14(?) idag.
Trevligt.
Allra bäst tyckte jag det var att Peter var med också.
Fastän han har betett sej så fruktansvärt illa så vill jag ändå att folk ska ge honom en ärlig chans.
Han är ren nu. Han söker jobb. Han får inget för sitt förflutna. Räcker inte det? Måste han ständigt få höra hur dålig han är, hur dum i huvet han är, hur värdelös han är? Det är så orättvist och det gör mej så himla ledsen!
Om man verkligen försöker att ändra sej, ställa allt till rätta och göra rätt för sej, ska man inte få en ärlig chans då?? Ska man inte få creds för det då?

Sitter å lyssnar på P3 Christer nu, det är så bra :) Ja P3 över huvud taget, me like :)
Sidan vaknade nu, ska gå o gosa lite..

Miss you guys!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skulle du ge Fredrik en chans?

2007-11-22 @ 19:16:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0