ååååh så trött jag e

Sitter här ensam å glor på datorn som värsta nörden.
Sidney sover sen en stund å Christian åkte till Tyskland för några timmar sen.
Ska strax ta en dusch för de e så kallt å jag fryser så förbannat..
Kolla lite Desperate Housewives... spela Yatzy med mej själv :P
Hah, folk kanske tror att det ska vara tråkigt men tro mej, de e det icke! Jag fuskar inte om ni tror de, målet e ju att slå rekordet på 329 å nu äre inte långt kvar..
Jag regerar på yarre!

Imorrn Birsta med mamma, handla välling & blöjor och spana på julklappar till mormor o morfar i första hand.
Kanske en date med Sandra? Har inga pengar på mobilen så jag kan inte svara på ditt sms baby! Men eftersom jag ska till Birsta med mamma så kanske vi kan ta en sväng på stan då på eftermiddagen istället? vad troru om de?

Gud vad jag skulle vilja ha en latte nu men jag ska verkligen hålla mej, ska ta en kopp blåbärste istället..






Godnatt folket! :)

Kommentarer
Postat av: Frida

Tack tack, det känns ju såklart jätte roligt och föväntningarna är på topp, men klart man är lite nervös också, hur ska man kunna låta bli?! :) Såg ju att du hade en liten, hur gammal? Kram

2007-11-27 @ 13:49:19
URL: http://bsomibaby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0