suuck


vad leeess ja blir!
är så jävla seg å kommer säkerligen inte hinna på varken birsta city eller stan idag innan dom stänger så blä på mej.
springer tokfort mellan hemmet å tvättstugan nu å laddar maskin efter maskin, jäklar vad vi drage på oss tvätt! shit..
har lite ångest över vad ja ska ha på mej på julafton fast ja inte borde. varför skare spela så stor roll eg?
men ja tänkte att eftersom ja köpte en klänning för 600 på MQ till Carros bröllop som ja sen dess aldrig använt så kanske man kunde offra sej å dra på sej den? e bara det att den e smutsig. eller full i spya rättare sagt.
tack lilla bebis :)

Sidney är hos mormor o morfar å äger nu å Christ
ian jobbar järnet å efter de ska han på After Work me jobbet å jag e AVIS för jag vill också ha ett jobb å gå på After Work med.
Ja, eg vill jag mest ha ett jobb bara för att, men de e riktit orättvist med C nu tycker jag för han trivs skitbra å alla e i hans ålder å bla bla bla, ja, de e orätttvist helt enkelt.
Jag vet ju att så fort jag ordnat ett jobb så kommer ja få döångest över att inte va me Siddan hela dagarna längre! Nu e man ju liksom van det.. å de e såå mysigt!

Snart äre jul *hepp hepp* å jag e inte riktit klar me klapparna ännu så stressen flåsar mej i nacken hela tiden.. usch
Nä nu e en av maskinerna klar så ja ska kuta ner dit å stoppa in en ny

byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0