siddan på youtube!!??!?


my gosh, här gåre undan minsann!
siddan käkar potatis and LOVES it! eller hur vare..? ;)
säga vad man vill men dagens ungdomar... 5 månader o redan van kameraspexare!
lägg märke till hur hon fejkar en kvävning också

http://www.youtube.com/watch?v=_hE2ymwKRkM

ojoj, nä nu måste jag verkligen försöka nanna.. men de e så svårt, jag vet inte vad som har hänt med mej!
jag fattar egentligen inte ens att jag orkar upp; somnar assent, vaknar för minsta lilla ljud från siddan och kliver upp så fort damen e hungrig å sen äre liksom dag. då ska man icke sova, då ska man baka, plocka undan, pyssla, egentligen promenera men de e jag för lat för :P

idag när jag kom hem från ikea med siddan var c jättehemlig å betedde sej märkligt..
lite oväntat öppnade jag toadörren (trodde ju att han hade förgiftat luften därinne el nåt!) å tadaaa!
han hade visst vare å köpt en tvättmaskin!
vi var å kollade på den 2 ggr förut, den var läskigt billig, bara 999:- på MediaMarkt men jag var skeptisk eftersom vi faktiskt har en tvättstuga i huset breve (hurtigt värre tänkt av mej, el hur?) och jag tror att om man har en egen tvättmaskin så tvättar man järnet liksom. Onödigt mycke med andra ord! Så jag var lite osäker på den men så idag hade han & hans pappa tydligen vare iväg å tjackat den när jag å siddan var på ikea. Ska inte klaga... De e tight som fan därinne!! Men, som man säger,
finns de tvätterum finns de stjärterum

Nä fy vad mycke klockan är, mååååste verkligen dra mej nu...
Får inte glömma å handla frimärken & mjölk emorrn. Inte glömma. Inte glömma. Inte glömma....

Kommentarer
Postat av: Emma

sova?? ;P sov gott

2007-12-05 @ 03:27:38
URL: http://thabojan.blogg.se
Postat av: Frida

Hej hej, tittar in för att kolla att allt är bra med
er?! Kram

2007-12-05 @ 08:46:05
URL: http://bsomibaby.blogg.se
Postat av: jennie

hahaha det såg ju verkligen jättegott ut med potatispuré...

2007-12-05 @ 10:36:14
Postat av: Siddan (den riktige :p )

Hej

Får man lov nyfiket fråga varför ni har döpt barnet till Siddan? Kul att veta eftersom det är mitt andra ID

2008-05-16 @ 01:12:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0