Okej!


Först & främst, grattis lite i efterskott till världens finaste & underbaraste Lucia!
(skrev till dej igår på FB men för säkerhets skull tar ja de igen här?) :)
Hoppas du hade en kanondag & att du trivs som gamling?
*bamsekram*


Utmaning
8 fakta / vanor som jag har

* Jag måste ha en ren diskoho när jag går å lägger mej. Så är det bara, så då spelar det ingen roll  hur trött jag än är, om jag så skulle kunna sova ståendes, Christian mutar mej med what ever, det brinner, jag håller på att kissa på mej.. etc.. det MÅSTE helt enkelt diskas!

* Jag är Yatzyberoende. En djupt insyltad sådan. Jag skulle till å med kalla mej besatt,.....

* Jag släcker alltid lyset innan jag öppnat dörren på toaletten. Ibland händer det att jag inte hittar låset för jag e för snabb å då får jag panik.

* Jag måste kolla att Sidney andas miljoner med ggr innan jag går o lägger mej, och precis innan jag ska somna när jag precis håller på att glida in i drömmarnas värld måste jag upp å kolla en sista gång. Även om hon precis hostat.

Jag är beroende av skvaller. Gossip, smaskiga detaljer.. mmm... Perezhilton.com, I love you!

* Jag är extremt faschinerad av det övernaturliga och då speciellt medium. Jag älskar tvserien Medium och varje natt måste jag se minst ett avsnitt av Beyond (Mannen som talar med andar på svenska)  på tv4+. För nåt år sedan övervägde jag att gå en medial vägledningskurs nere i södra Sverige med bl.a Pehr Trollsveden men det kostade för mycke. Jag har även varit på privata sittningar & storseanser. Amuletten är en underskattad butik!

* Jag älskar choklad. Vit, brun, you name it! En bit = 100 bitar för mej. Det är underbart! Man blir så glad, så lugn & harmonisk.. så lycklig! De e sååå gott! Sen får jag skitdåligt samvete å då mår ja inte riktit lika bra.. Choklad är en drog. Men usch vad gott de e.... farligt farligt...

* Det här e äckligt, och alla stör sej på det, men de e sorgligt nog ett måste.. Jag MÅSTE knåpa, pilla, nåla, klämma, peta skrubba å allmänt HÅLLA PÅ med mina finnar & min hy. Usch, jag bannar mej själv men jag kan intne låta bli fastän jag vet att jag borde! Men, tack å  lov har jag iallafall en god vana att alltid tvätta händerna när jag varit inne i badrummet å de e ju liksom där DET händer ;)


Okej, nu utmanar jag följande att göra en sån här lista också!

-Elkaljunga http://elkaljunga.blogg.se
- Linus http://luucia.blogg.se
- Sändy http://sandaar.blogspot.com
-Kat http://kattajonen.blogg.se






Kommentarer
Postat av: Elkaljunga

hehe jag lovar att utmana dej nångång under helgen, kanske redan inatt :)

2007-12-14 @ 15:56:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0