natt


okej bara en liten yatzyrunda så skaja nanna sen..

jag börjar ju tidigare än vanligt...
kanske 2..

imorrn ska jag å bebisen på stan sen kommer carola & bebis nr 2 hit.
idag har vi vare på gröt&glöggkväll i bosvedjan hos Cs faster & farbror.
det var mysit juh å jag fick pressa min egen espresso under farbror lasses övervakning.
mmm
vår espressomaskin är  T R A S I G suck suck suck men vad hade jag väntat mej då?
men vi fick några bra stunder ihop, jäklar vad gott de var när den väl funka..
kaffeskummet, eller crema som de heter, är förjäkla gott! lavazza-kaffet på plåtburk är de godaste som finns för den som undrar å inte vet vad den ska satsa på för kaffe.
mmm

förresten, sidney tog sin 2a vaccinationsspruta idag å de gick kanonbra!
7490 gr väger hon (OJ OJ OJ) och är 64 cm lång.
så nu vet ni, SOM NI UNDRAT vaa! ;)
gonatt sverige

Kommentarer
Postat av: Frida

Ja längtan är stor nu! Vi måste "babydejta" sen när han har kommit, och japp vi har tagit reda på att det är en liten pojke. :) Hihi. Tror förresten att jag skymtade dig på stan idag! :) Kram

2007-12-20 @ 20:27:57
URL: http://bsomibaby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0