nä nu

..ska jag sluta tänka på mina tabbar & istället koncentrera mej på kvällen!
de ska bli kul å jag dricker underbart god mjölkdrink å öl.
startade kvällen med en Elkaljunga a la Mia.
Vodka.
Blåbär.
Is.
Fruktsoda.
I med allt i en shaker å skaka järnet.
Ner gick det!

Strax, när som helst, kommer Sandra å e på toppenhumör! :D


Idag var ja uppe halv 9, kollade Marie på TV4 Nyhetsmorgon, Siddan var som i trans, jag tror hon gillade vinnaren! hAHA
9.40 lämnade vi Skönsmon för Birsta å C kom 2 min för sent.
Glömde påsen me duschgrejerna å ölen så S å jag fick åka tillbaka å hämta den.
Sen en snabbis in på Barnens Hus å vidare till svärföräldrarna. Å Siddans faster Carola å kusin Linnea.
De var så kul, så spännande å se hur Nea kröp å hur stor hon blitt..
Dom var så söta, tjejerna, dom kollade stort på varann å skrattade!
Sen kröp Nea fram till Siddan å slog na på käften så de vart grin.
Kids!
Man kan intne annat än älska dom! :D

Hihi...
Nä nu kom Sandra, dax å släcka törsten..
Syns sen, pöööözzzz

Kommentarer
Postat av: rikke

jag har utmanat dig.. kolla på min sida för mer info:)

2007-12-11 @ 18:31:23
Postat av: rikke

http://rikkenilsson.bloggagratis.se/2007/12/11/399291-min-utmaning/

2007-12-11 @ 18:36:51
Postat av: Anonym

ny blogg www.rikke84.blogg.se

2007-12-13 @ 16:42:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0