jäsp


nu får ja ta å ge mej, är ja nå trött el e jag nå trött då?
MÅSTE sova NU! imorrn ska jag å Siddan prominixa ner till stan tror ja, om nån vill slå följe me oss så hör av er!
på kvällen ska jag hjälpa mamma med Lindis för pappa ska bort.
På lördag blire party, de blir kul :) Har spanat på den goa likören som står å lyser på skåpet, den blir finfin hihi..

Idag har jag å Sidney vare inne HELA dan å inte gjort nåt alls. Mest degat.
En sak gjorde vi iofs, vi tog tag i fotograferingen å Siddan svidade om till prinsessklänning å gud vet allt, helt sprallig vart hon! Poserade som aldrig förr, jag vart så nöjd med resultatet men de får ingen se än... ;)
Har vare duktig på annat sätt också, har redan skickat iväg några julkort så de e jättebra av mej. Creds till mej!
Svärföräldrarna, mamma å pappa, mormor å morfar, Siddans kusse och slutligen till farfar.
Köpte vanliga frimärken som ja va tvungen å slicka, de e helt SJUKT vad äckligt de är!
Old-fashioned, I guess.. haha

Imorrn ska jag:

kliva upp tidigt
göra gott kaffe
färga utväxten
inte glömma att använda handkräm
diska de där som står i vasken...
köpa en sån där gummiboll med gummihår, ja ni vet? till siddan
röra på fläsket
ringa tandläkarn (aj aj i vänstra tandens tandkött)
kolla om HM fortf har kvar dom där billiga snygga natlinnena.. siddan invigde nämligen mitt gråa genom att kräkas på det.

Godnatt Sverige!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0