jag = IQbefriad??


citat


"Svenska familjer köper hem lika mycket grönsaker som godis. Jasså, jag som trodde det var tvärtom??"

***

Jag "Alltså, här vet jag aldrig vilken fil jag ska ta?"
C     "Men det är väl inte så svårt, det finns ju bara en?
Jag  "Näe, det finns två; en som går rakt fram & en som svänger höger"

***

NZ-polis  "It was kinda surprising seeing you driving there against the traffic.."
Jag            "Yeah, it was kinda surprising to me to!"

***


Näe, jag säger som min kära vän Lina,  jag är för härlig!

Kommentarer
Postat av: sandy

haha ja du är för härlig! ;) Vi har nog våra stunder allehopa, för du vet, det luktar väl bränt när man inte har helljusen på? ;)

2007-12-07 @ 14:59:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0