Idol



Ja hör å häpna, jag har sett Idolfinalen!
Eftersom jag såg maratonsändningen i förrgår så vart ja lite småsugen att se finalen ändå eftersom de säkerligen kommer stå massor om den emorrn å så..
Sagt å gjort, de var faktiskt bra å för en gångs skull var de 2 kanonartister i final!
Vet inte riktit vem jag hejade på eg, båda var ju bra på olika sätt å även om Marie sjöng just vinnarlåten klart bäst å har en bredare röst som passar de mesta så måste jag medge att jag verkligen gillade Amanda! Hon har en så himla skön röst åsså e hon så sweet.. Lite av en svensk Amy Winehouse, inte sant?
Siddan diggade med & släppte in tvn för en sekund med blicken, så spännande var det!

Nu ska jag strax spela nån omgång Yatzy å sen glida i säng för emorrn skaja upp 8 å packa å dona för siddans natt hos mormor & morfar å sen ska vi skjutsa Christian till jobbet före 10.
Ev tar vi en tur i Birsta efter det eftersom vi ändå ska dit ut.. Nån får mer än gärna hänga på, bara ring!!!

Kl 17 slutar Sändy å då dröjer de förhoppningsvis inte länge tills hon tittar förbi å börjar släcka törsten som hon byggt upp under dagen.
Efter 20 var vi välkomna till Pååls men varför stressa, vill verkligen inte va en sån där sorglig typ som står en minut före å trampar på bron för å få slinka in prick 8.. haha, sån e inte jag å har aldrig vare.. el vad säger ni folket? Kan jag NÅNSIN komma i tid? Vet jag ens vad det ÄR?!

Elin Hellström, ska du ut emorrn? Lina Andersson ska du ut emorrn? Katarina Bergkvist ska du ut emorrn?
Förresten, Elon så är det just detta som e hemligheten med mina ständiga segrar över dej i yarre.. för inte sjutton sitter du upp halv 2 en fredanatt å spelar yarre för å förbättra handikappet? Nix nix! Vinnarskalle kallas de! Fråga psykologen Eva på aftonbladet! Det var hon som gjorde Gunde till en vinnare!
Säga vad man vill men jag kan min kändisläxa!

There´s only one Champion of the Yatzygame..
Her name.
Is.
Mia.

Punkt.

Kommentarer
Postat av: Elin

vinnarskalle!!! jag om nån har väl det!! men du, jag ska träna yarre jag också så ska du få se att nästa gång då klår jag dej ! vare sig du vill det lr ej :D syns ute sen gumms! då ska vi se vem som super vem under bordet, vinnarskalle är det som gäller :P

2007-12-08 @ 19:55:21
URL: http://elkaljunga.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0