5 månader!!!


Oj oj.. lillgumman växer så de knakar!!!
Vi firade med en halv portion banan-&persikopuré förut med tant Elin, de var mumma de!
Nu vilar damen igen och jag ska hoppa in i duschen. Känner mej som en skunk..

Hade bjudit hit Elin på lunch förut å hade tänkt bju på min goooa veggielasagne me mycke broccoli i men de vart inte så. När ja började skära i broccolin så hitta jag en brun liten mask. Blä tänkte jag å skar bort han. Men så dök en släkting till den upp, och när ja kolla in resten så såg jag att de KRYLLADE av dom i själva broccolibuketten (el vad de heter). När jag säger kryllar så menar jag inte att de var 5-6 st, utan säkerligen 30-40 st! Jag trodde ja skulle kräkas.. De var vidrigt! Efter att ha upptäckt dom bruna märkte jag att de även fanns kamouflerade GRÖNA äckel där också! Fy fan... jag som verklkgen älskade broccoli! :(

Nä nu skaja duscha.
Nästa helg blire fest, bäst å förbereda sej!



Sidney Stella Nova, jag älskar dej så otroligt mycke!!!

Kommentarer
Postat av: Frida

Vi bor mitt i stan. Inte så långt ifrån då! Ja det vore trevligt, men jag har blivit så dålig på att umgås just nu. Har dåligt samvete för att jag inte orkar umgås med nån nuförtiden! :/ Men vi kan väl se lite längre fram?! :) Hur är det att vara hemma med en liten kotte då?! :) Kram

2007-12-01 @ 17:30:18
URL: http://bsomibaby.blogg.se
Postat av: rikke

men tack ska du ha!!!
Jag tycker att jag borde få träffa er nått!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hoppas ni får en mysig första advent:D

2007-12-02 @ 11:46:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0