24 december

GOD JUL & GOTT NYTT ÅR!!!!

Ska strax åka iväg till Cs föräldrar o fira första delen av dan, fram till Kalle ungefär, sen åker vi hem till mina föräldrar i Bergsåker å fortsätter där.
Siddan e halvklar, jag e osminkad men färdigklädd o C står i duschen.
Hatar stress, men de e väl lite charmen med de hela antar jag.. eller?
Nu sitter hon förresten helt själv brevid mej, lillgumman!

Sidney ska för övrigt ha tant Elins fina klänning på sej, dock har hon inte testat den ännu så vi vet inte exakt hur stor den är.. för stor, det är den.. ojoj ;) Men ack så söt!

Nä nu ska jag ta å dricka upp mitt kaffe å sminka mej så bär de av sen,
till er alla, från mej å Siddan
Ha en underbar julafton!!!!


*KRAMAR*

Kommentarer
Postat av: Frida

Hej hej. Allt är bra här! Hur är det med dig då, haft en bra jul? Fick Sidney några fina klappar? ;) Va gullig du är, vi får ta och ses nåt sen när han har kommit ut! Jag tänker på honom näst intill hela tiden. :) Ha det så bra. Kram

2007-12-28 @ 12:13:50
URL: http://bsomibaby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0