1 december 2007

Idag blir Siddan 5 månader å därmed skitstor!
Hon väger 6,8 kilo och är 63 cm lång.
Då är man jättestor..

Idag var jag å Sidney på stan en sväng med Sandra och eftersom S ville käka sushi å bad så snällt så gick jag med på de åsså prominixade vi iväg mot Sushi Bar.
Där jobbade Sandras kusin å vår Bangladeshiska konung Jamal som hade generösbyxorna på sej å bjuppade på vår mat så då vart vi jätteglada å firade det med att förflytta oss några steg åt höger från Sushi Bar mot det italienska cafeét där vi  slog till på kaffe & kaka för drygt 50 spänn.. Hur som helst gick vi ju plus så man ska inte klaga!
Det var trevligt iaf, de e ju verlikgen inte ofta man hänger me Anderssonskan nu för tiden.. :(

Imorrn jobbar C och jag ska nog laga en liten lasagne.. igen.. Jag börjar bli lasagnemissbrukare så därför ska ja försöka bjuda bort de mesta :P
Jäjä, nu måste ja försöka nanna så ja orkar upp å kan äta frukost me C innan han åker emorrn.

Vi har en jättefin alkoholsamling nu, den tycker jag om att titta på :)
Inte lika fin som den Kattis & Andreas hade iofs, men nära inpå faktiskt!


God Natt folket, ha en fortsatt trevlig natt :)

Kommentarer
Postat av: Frida

Hihi det är sant, hur ska man kunna sluta glufsa i sig all skit sen?! ;) Gud va mysigt att ha en liten knodd hemma. :) Jag har drygt sex veckor kvar nu. Längtar hur mycket som helst! Vart bor du då? Kram

2007-12-01 @ 09:20:45
URL: http://bsomibaby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0